"ארגונים שונים מאיימים עלי שאמנע מהפעילות למען השבת"

    המאבק פה הוא לא רק על השבת. המלחמה היא נגד הרבנות הראשית, הכשרות, הברית מילה וכל דבר שקשור ליהדות
    עמית דניאל 1 Comment on "ארגונים שונים מאיימים עלי שאמנע מהפעילות למען השבת"

    קובי ברמר, בעל מרכול בת"א ומי שמנהל את מאבק השבת בריאיון לבצלאל קאהן ב"מהדורת הבוקר": "אנחנו רואים נסי נסים בזכות השבת" • מה לדעתו שורש הבעיה • ומה יש לו להגיד לרה"מ בנימין נתניהו?

    סופר מרקט | אילוסטרציה
    המאבק פה הוא לא רק על השבת. המלחמה היא נגד הרבנות הראשית, הכשרות, הברית מילה וכל דבר שקשור ליהדות
    21:37
    04.05.24
    קובי פינקלר No Comments on "יש עוד הרבה משימות קדימה": הרמטכ"ל ביקר ברצועה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    קובי ברמר, בעל מרכול בתל אביב ומי שנחשב למוביל המאבק למען השבת בעיר, שוחח הבוקר עם בצלאל קאהן ב"מהדורת הבוקר" וסיפר על ההתעקשות והאמונה שבמאבק על זכותם של היהודים לשמור את השבת.

    "היום אני מייצג גם חנויות נוספות ולא רק מרכולים" סיפר ברמר על ההצטרפות של עסקים נוספים בעיר למאבקו והסביר "כל מרכזי הקניות עשו 'אקזיט' על השבת" לדבריו יש מהאנשים הללו שהפסידו את כספם "אנחנו רואים ניסי ניסים בזכות השבת".

    בהמשך סיפר קובי ברמר על האיומים והלחצים המופעלים עליו כדי שירפה מהמאבק "עמותות נוצריות ורפורמיות, מתקשרות אלי כדי שנרפה מהמאבק הזה. אנשים מטעם קרנות ידועות הפועלות במדינה פונים אלי, יש עשרות קרנות שפועלות בצורה רוחבית נגד מדינת ישראל, נגד היהדות כשכל מטרתם היא לקעקע את היהדות בישראל" האשים.

    "אני יהודי שלא לימדו אותו יהדות" | קובי ברמר
    "אני יהודי שלא לימדו אותו יהדות" | קובי ברמר

    פייסבוק

    ברמר סיפר כי נחשף לאיומים ממשיים "אנשים התייצבו בחנותי בצורה מאיימת ואמרו שהם נתמכים ע"י קרנות עולמיות ויש להם כסף לעורכי דין וכדאי לי להרפות מהמאבק" אמר והוסיף כי איומים אף הגיעו לכדי מעשה במקרה מסוים בו נחשף לסכנה ממשית לחייו "ואנשים שמו לי רימון באוטו. קראתי למשטרה והיא טיפלה בזה".

    "צריך להבין" מדגיש ברמר "המאבק פה הוא לא רק על השבת. המלחמה היא נגד הרבנות הראשית, הכשרות, הברית מילה וכל דבר שקשור ליהדות. לא מזמן היה קמפיין בסגנון המשפט'מה לי ולרבנות' אותם אנשים שנלחמים נגד היהדות בחלקם נמצאים בארה"ב כעת ומפגינים נגד טראמפ".

    כשנשאל מה מניע אותו להחזיק במאבק הזה, היות והוא לא מגדיר את עצמו כאדם דתי אלא כאדם שומר מסורת, אמר "אני יהודי. לסבא שלי גזרו את הפאות ואותי לא לימדו יהדות בבית ספר. והנה, הנה הבעיה החמורה יותר, העמותות הללו השתלטו על בתי הספר. פה מתחילה הבעיה" אמר בכאב.

    האזינו:



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      הגביר טרם נתן הסבר למי מימן פעילותיו כ 2 עשורים.
      פעילות שנידרשת לה כספים ואמצעים קשים להשגה.
      פעילות שגרמה להבאשת ריח מתיישבי יש"ע והמאסת יהודים שומרי מצוות.